המדריך השלם לחיסכון בעסק וכיצד זה יכול לעזור לך להגיע ליעדים שלך

תוכן עניינים

בעל עסק הוא אדם שלקח על עצמו את הסיכון להקים חברה והוא זה שאחראי על כל ההחלטות. עם זאת, לא תמיד קל לנהל את הכספים שלך ולהבטיח שהעסק שלך במצב טוב, כיוון שיש עוד הרבה דברים לנהל בכדיי לגרום לעסק להצליח. אחד המרכיבים החשובים ביותר בכדיי לגרום לעסק להצליח הינה ניהול נכון של הכספים ובניית תרשימי זרימת כספים מסודרת ומאורגנת היטב.

מהי תוכנית חיסכון עסקית?

תוכנית חיסכון עסקית היא דרך לחסוך כסף בעסק שלך. תוכנית חיסכון עסקית תעזור לך לחסוך במיסים, לנהל מסודר את ההכנסות וההוצאות של העסק ויחד עם זאת לבנות תכנון פרישה לעצמאים ובניית הון עסקי והון עצמי.

חלק חשוב בתכנית חסכון עסקית היא לבנות קרן חרום שתעזור לך להגן על העסק שלך מפניי אסון פיננסי – תקופת הקורונה הינה דוגמא טובה לכך, מגוון עסקים אשר היתה להם קרן חרום יכלו לייעל את העסק ולהתאים את המוצרים והשירותים לרוח התקופה ובכך חלק מהעסקים הצליחו להישאר מעל המים, וחלק מהעסקים אפילו רשמו צמיחה אדירה.

תוכניות חיסכון לבעלי עסקים קטנים – איך זה עובד

התחלת תוכנית חיסכון עבור עסק קטן מעולם אינה תהליך פשוט אך גם לא מורכב מדיי. חשוב לדעת לאפיין את צרכי העסק בסדר היררכי, ובכך להתאים את ההוצאות ביחס להכנסות.

תוכנית חיסכון היא דרך מצוינת להקים ולהצמיח בסיס פיננסי בריא עבור עסק קטן . זה נותן את ההזדמנות להרוויח ריבית על הכספים שנחסכו, להרחיב את האופק הפיננסי ולבנות בסיס חזק ונאמן עם הלקוחות .עם המגוון הרחב של תוכניות חיסכון הזמינות מבנקים, איגודי אשראי ותוכניות חיסכון קהילתיות, רק צריך לבחור איזו מהן הכי מתאימה לאופי של העסק.

5 טיפים שיעזרו לך להתחיל לחסוך כסף לעסק שלך

1. ערכו רשימה של כל ההוצאות החודשיות שלכם וראו מה אתם יכולים לקצץ או להפחית.

2. הגדר משיכות אוטומטיות מחשבון העובר ושב של העסק לחשבון חיסכון העסק כדי שלא תצטרך לחשוב על זה.

3. צור קרן חירום עבור הוצאות בלתי צפויות כמו תיקוני רכב או חשבונות רפואיים.

4. חשבו כמה אתם מוציאים עבור שירותים ומצרי צריכה לעסק, מוצריי מזון לעובדים, מוצרי חשמל, שירותי נקיון או מוצרי נקיון לעסק, ציוד למטבח העסק וכו’.

5. עקוב אחר הרגלי ההוצאות שלך על ידי שמירת תקציב וביצוע התאמות לפי הצורך כדי להישאר במסגרת התקציב שהוקצב בכל חודש

יכול לעניין אותך עוד